18 kwi 2016

#18 Manuel Neuer!

Heej! :D,
Na samym wstępie chciałbym życzyć wszystkim gimnazjalistom uczęszczającym do trzeciej klasy powodzenia na sprawdzianie! Na szczęście ja mam to już za sobą ;D
Przejdźmy do rzeczy. W ten jakże piękny poranek zaprezentuję Wam autograf który co prawda dostałem chyba 2 tygodnie temu, ale dopiero dzisiaj go opiszę. A jest to nie byle jaki podpis, bo pochodzi od samego Manuela Neuera - najlepszego (moim zdaniem) bramkarza na świecie!



Manuel Neuer (ur. 27 marca 1986 r.) to niemiecki piłkarz występujący na pozycji bramkarza w Bayernie Monachium. Jest rónież Mistrzem Świata z 2014 roku. Neuer jest wychowankiem innej niemieckiej ekipy - Schalke 04. Manuel jest naprawdę niesamowity. To co on wyczynia na bramce przechodzi ludzkie pojęcie. Ma świetny refleks, wykopy i czasem 'staje się' dodatkowym obrońcą Bayernu. Chyba każdy wie, że Niemiec bardzo często wychodzi na przedpole :)



Autograf Manuela Neuera zdobyłem listownie, wysyłając prośbę na adres agencji, który przedstawiam poniżej:
Manuel Neuer
Thomas Kroth
PRO profil
Gesellschaft für individuelles Karrieremanagement GmbH
Horder Burgstraße 18
44263 Dortmund
Germany/Niemcy

Na ten autograf czekałem aż 8 MIESIĘCY! To mój (jak na razie) osobisty rekord. Ale warto było czekać :)

Poniższe autografy przeznaczam na wymianę lub sprzedaż:



Pozdrawiam, Wojciech! :v

10 komentarzy:

  1. Zapraszam do siebie

    Posiadam na wymianę :
    Igor Herbut
    Paweł Wszołek
    Karol Linetty
    Ivica Vrdoljak
    PRIV

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/04/35-adam-hrycaniuk.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/grzegorz-krychowiak.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! :D
    Zapraszam do mnie
    autografyrafalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ :)
    ZAPRASZAM NA NOWĄ NOTKĘ : http://autografymoje.blogspot.com/2016/04/marek-hamsik.html

    OdpowiedzUsuń