14 kwi 2016

#17 Pogoń Szczecin

Witajcie! :D,Jestem bardzo zadowolony, gdyż teraz bardzo często widuję listy do mnie w mojej skrzynce pocztowej. Dzisiaj dla odmiany otrzymałem autografy zawodników z klubu z Ekstraklasy - Pogoni Szczecin :)



Klub ze Szczecina raczej każdy obywatel Polski interesujący się polską ligą powinien znać, dlatego nie będę go tutaj przedstawiać. Szczerze mówiąc to Pogoń jest moim ulubionym klubem z Ekstraklasy. Kibicuję im odkąd wujek zabrał mnie na mecz Pogoni gdy miałem 12 lat, a teraz mam 16....tak to zleciało :D Mam jeszcze zdjęcie klubowe z autografami graczy z poprzedniego sezonu.




Na tej karcie znajdują się (chyba) podpisy wszystkich zawodników Pogoni Szczecin. Jestem bardzo zadowolony z tej przesyłki, a autografy zdobyłem wysyłając prośbę na adres e-mail: sekretariat@pogonszczecin.pl. Czekałem 2 miesiące :)

Pozdrawiam, Wojciech! :)

3 komentarze:

  1. Gratki :D
    Zapraszam do siebie,dzisiaj Artur Boruc ;)
    Mam W.Szczęsnego napisz na e-mail : warexing@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    U mnie dzisiaj plastron od mistrzyni świata w biatlonie!

    Może dodamy się do polecanych?

    http://meandsportstars.blogspot.com/2016/04/4-tiril-eckhof-plastron-od-mistrzyni.html

    OdpowiedzUsuń