11 kwi 2016

#16 Eintracht Frankfurt

Heej!,
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie po prawie 4 miesięcznej przerwie od blogowania! Przepraszam, że nie dodawałem żadnych postów, ale w tym czasie nie dostałem ani jednego autografu, skrzynka była pusta. Dopiero jakieś 2 tygodnie temu zacząłem wysyłać kolejne prośby o autografy. Mam nadzieję, że teraz będę regularnie wrzucał posty, chyba że nie będę otrzymywał podpisów.
Dziś chciałbym zaprezentować Wam 3 autografy piłkarzy oraz trenera niemieckiego klubu - Eintrachtu Frankfurt.



Lukas Hradecky - (ur. 24 listopada 1989 r.) fiński piłkarz występujący na pozycji bramkarza. Grał również w takim klubie jak Esbjerg fB.



Haris Seferović - (ur.22 lutego 1992 r.) jest napastnikiem pochodzącym ze Szwajcarii. Przed Eintrachtem grał w Realu Sociedad.


Niko Kovac - (ur. 15 października 1971 r.) chorwacki trener Eintrachtu Frankfurt. W swojej karierze piłkarskiej grywał w takich zespołach jak Hertha Berlin lub Bayern Monachium.


Autografy zdobyłem poprzez kontakt z jednym z pracowników niemieckiego klubu. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na podany przeze mnie adres e-mail. Autografy są oryginalne :)

Pozdrawiam, Wojciech! :D

5 komentarzy: