28 lis 2015

#8-9 Patrick Herrmann, Havard Nordtveit

No witam Cię człowieku!..z tej strony Krzy....yyy...Wojciech!

Tak właśnie, przyszedł czas na kolejny post! :) Na samym wstępie chciałbym podziękować Wam za ponad 1000 wyświetleń na moim blogu :) Szczerze mówiąc gdy go zakładałem nie myślałem, że aż tyle osób zechce przeczytać choć kilka słów o moich przygodach z autografami :) Jeszcze raz bardzo dziękuje :)
Wczoraj, gdy przyszedłem ze szkoły, ujrzałem w skrzynce 1 list z wymiany z Kubą. Otrzymałem 2 autografy, które zaprezentuje Wam dzisiaj ;) Pochodzą one od Havarda Nordtveita i Patricka Herrmanna.

Patrick to niemiecki zawodnik występujący w Borussii Monchengladbach (tak samo jak jego kolega, Havard). 24 letni piłkarz może występować na pozycji prawego lub lewego pomocnika. Patrick jest bardzo szybki, wszechstronny i bramkostrzelny. Dla swojego obecnego klubu strzelił 22 bramki w 130 meczach. Patrick w Borussii Monchengladbach gra z numerem 7.



Havard Nordtveit to norweski piłkarz występujący na pozycji obrońcy. Swoją karierę rozpoczynał w małym klubie z rodzinnego miasta Vats 94. Havard przenosił się również do Arsenalu, skąd był dwukrotnie wypożyczany. Od grudnia 2010 roku aż do dziś zawodnik gra w niemieckim klubie z Monchengladbach :)



                                                                          Czas oczekiwania: 2 dni
                                                                       Sposób zdobycia: Wymiana
                                                                                   Adres: --------
                                                                        Oryginalne podpisy: Tak
                                                                               Wymarzone: Nie

PS. Nie jestem do końca przekonany, ale wydaje mi się że te karty pochodzą z sezonu 2011/2012. Jeśli mówię źle przepraszam, lecz uprzedzam że nie jestem pewny :)

                                                                          Pozdrawiam, Wojciech! :D

7 komentarzy: