13 lis 2015

#6 Ciro Immobile!


Hej! :v

Dzisiaj piątek, nareszcie nadchodzi nasz upragniony weekend. Dla jednych jest to bardzo dobra wiadomość, gdyż nie muszą iść do szkoły, a dla nas - kolekcjonerów, 2 dni przerwy od listów, przychodzących autografów. No cóż, wiem że to jest dziwne, ale...już czekam na poniedziałek! :D
Dzisiaj po tygodniu przerwy odwiedził mnie niespodziewanie listonosz i przyniósł mi MEGA AUTOGRAF ;D. Pochodzi on od włoskiego napastnika występującego obecnie w hiszpańskim klubie razem z naszym rodakiem, Grzegorzem Krychowiakiem. Mowa oczywiście o Sevilli FC. Ciro grał w takich klubach jak: Genoa, Torino, Borussia Dotmund. Właśnie z BvB został wypożyczony z klubu ze stolicy Andaluzji. Włoch ma obecnie 25 lat ;)
Jeszcze powinienem dodać, że podpis zdobyłem dzięki wymianie :) Szczegóły znajdziecie pod zdjęciem :v


                                                                           Czas oczekiwania: 1 dzień
                                                                          Sposób zdobycia: Wymiana

     Adres:------
     Oryginalny podpis: Tak
 
        Wymarzony: Nie, lecz bardzo cenny


 Pozdrawiam, Wojciech :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i również dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)) Dzięki za dodanie, ja również to zrobiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Zapraszam na wpis o Legendzie Manchesteru United!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2015/11/144-ryan-giggs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Jestem nowy w tej branży :)
    Zapraszam do mnie :) http://mati-autographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania.
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2015/11/4-louis-van-gaal.html?m=1

    OdpowiedzUsuń