26 paź 2015

#4 Ryan Giggs

Heeej!

Witajcie moi drodzy po kilkudniowej przerwie. Było to spowodowane brakiem listów w mojej skrzynce. Już niestety przyzwyczaiłem się do tego, że teraz mało autografów do mnie przychodzi...z tego powodu jestem bardzo zły, ale wysłałem dużo próśb, więc mam nadzieję, że chociaż część autografów wkrótce do mnie przyjdzie.
Wracając do autografu dzisiaj mój wymarzony autograf!! To podpis Ryana Giggsa, legendy Manchesteru United!! Wiem, jego graf można zdobyć w łatwy sposób, ale Ryan był moim idolem. Zawsze się na nim wzorowałem, chciałem być jak on xd No niestety nie udało się :D Zawsze marzyłem o jego autografie i w dzisiejszym dniu to się spełnia :v



                                                                           Czas oczekiwania: Miesiąc
                                                                        Sposób zdobycia: List+zdjęcia
                                                                                           Adres:

                                                                                      Ryan Giggs
                                                                                Manchester United
                                                                               Sir Matt Busby Way
                                                                             Old Trafford M16 OQR
                                                                                      Manchester
                                                                                   England/Anglia

                                                                          Oryginalny podpis: Tak
                                                                                Wymarzony: Tak

                                                                              Pozdrawiam, Wojciech ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz