14 paź 2015

#1 Ivan Rakitić!


Witajcie ponownie :)

Dzisiaj meeeega autograf na blogu! Wiem, to dopiero pierwszy post związany z autografem, ale za to jaki! Przez dłuższy czas u mnie w skrzynce pustka, gdyż mało wysyłam. Trochę mnie to smuciło, ale wziąłem się w garść i działałem :) Wysłałem kilka listów, głównie do zagranicznych piłkarzy. Mam nadzieję, że niedługo przyjdą odpowiedzi, więc będzie o czym pisać na blogu. No więc...do rzeczy :D My tu gadu, gadu, ale trzeba opisać ten wspaniały autograf od wspaniałego piłkarza FC Barcelony! Pochodzi on od Chorwackiego zawodnika Katalońskiej drużyny, Ivana Rakiticia! Po prostu miazgaa! Wiem, mało osób ma jego autograf w kolekcji, dlatego cieszę się podwójnie :D Ivan gra na pozycji pomocnika, jest szybki, wszechstronny, zagrywa bardzo dokładne piłki, jest silny i waleczny. Moim ulubionym klubem jest Real, ale autograf zawodnika Barcelony również mnie bardzo cieszy, gdyż w tym klubie grają zawodnicy najwyższej klasy. Podpis Rakiticia zdobyłem poprzez wymianę, ale wysłałem do niego jeszcze zdjęcia i list na adres prywatny, więc mam nadzieję, że niedługo dostanę odpowiedź i będę miał jego graf na wymianę lub sprzedaż. 



Czas oczekiwania: 3 dni
Sposób zdobycia: Wymiana
Adres: --------
Oryginalny podpis: Tak

Wymarzony: Tak!

Pozdrawiam, Wojciech :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz